Dırnaq yemənin qarşısının alınmasının 5 yolu

0
2204

Dırnaqlarınızı yeyirsə, yəqin ki, bu vərdişinizə uşaqlıq dövründə başlayıbsız. Yetkinlik dövründəki uşaqların təxminən yarısının dırnaqlarını yediklərini bildirən mütəxəssislər, bunların dörddə üçünün bu vərdişlərini 35 yaşına qədər davam etdirdiklərini də söyləyiblər. Bunun kimi əsəbi vərdişlərin, narahatlıq, stress və çətinlik anında ortaya çıxan düşüncəsiz davranışlar olduğunu söyləyən mütəxəssislər, dırnaq yemə vərdişini “onikofaji” olaraq verirlər. Dırnaq yemək, ictimai baxımdan da qəbul edilə bilər bir davranış deyil. Ayrıca, nahamar yeyilən dırnaqların cazibədar görünmədiyini ifadə edən tədqiqatçılar bəzi insanlar dırnaqlarını çox pis yediklərini, barmaqlarını qanatdıqlarını, ya da dırnaqlarını gəmirərək yox deyiləcək qədər az buraxdıqlarını ifadə edirlər. Dırnaq yemənin sağlamlığa da mənfi təsir etdiyini vurğulayan mütəxəssislər, dırnaqlarınızı yediyinizdə, ağız ilə barmaqlarınız arasında irəli geri bakteriya daşıdıqlarını söyləyiblər.

Yaxşı bu zərərli vərdişdən necə xilas olacaqsınız? Artığ sizə dırnaq yeməyin qarşısını almağın 5 yolu!

1. Dırnaqlarınızın təmiz və baxımlı olmasına xüsusi diqqət yetirin:

Bəzi dırnaq yeyənlər üçün, bu asılı bir vəziyyət halını almışdır. Dırnaqlarınızı təmiz və baxımlı tutmalısınız. . Evinizdə və ya pul kisəsində kiçik bir manikür dəsti tapılsa, qırılan dırnaqlarınızı düzəldə bilərsiniz. Həftədə bir dəfə manikür etməyə çalışın. Lazımdırsa dırnaqlarınızı kəsərək başlayın. Zeytunyağlı və ya losyon əlavə etdiyiniz ilıq suda dırnaqlarınızı bir neçə dəqiqə gözlədin. Dırnağlarınızdakı ölü dərini yavaşca geriyə itələyin. Əllərinizi qurulayın və losyon ya da manikür kremi sürün.

2. Profilaktik istifadə edin:

Apteklərdə dırnaq baxımı məhsullarına baxsanız, dırnaq yeməyi tərgidən kremləri, yağları ya da dırnaq cilalarını görə bilərsiniz. Bu məhsullardan bir çoxu eyni zamanda baş barmaq əmməyi buraxdırma üçün də istifadə edilir. Bu məhsulların içərisindəki qırmızı bibər maddələrdən hazırlanan məhsulların dadı acıdır. Bəzi insanlar evdə öz hazırladığı qara bibər kimi daşındırıcıları istifadə edir. Ancaq bunları asanca yuya bilirik, apteklərdən alınan məhsullar isə daha uzun müddət təsir göstərir.

3. Özünüzə başınızı qatacaq vərdiş tapın:

Dırnaq yemə vərdişinizi unutmaq üçün bütün enerjinizi başqa vərdişlərə xərcləyin. Bəzi insanlar üçün, bu əllərini məşğul saxlamaq mənasını verir. Sadə bir stress topunu ovuc içində sıxa bilərsiniz. Bu sizə kömək edər. Dırnaqlarınızı yemək istədiyiniz zaman, stress topunu əlinizə alın və sıxmağa başlayın. Ya da əllərinizi məşğul etmək üçün rəsm çəkin, paltar tikin, toxuma kimi əl işləriylə məşğul ola bilərsiniz.

4. Dırnağlarınızı niyə yediyinizi tapın:

Əvvəlcə, nə üçün dırnaq yeməyə başladığınızı düşünün. Yalnız bir gün buna başlayıb, vərdiş etmiş ola bilərsiniz. Bu bəzi dırnaq yeyənlər üçün doğrudur. Yenə də, bunların bir çoxu çətinlik, stress, qorxu ya da narahatlıq anlarında dırnaq yeməyə başlamısınız. Bəlkə, siz də məktəbin ilk günü ya da ailənizdən uzaq, yoldaşınızın evində ilk dəfə gecə yatısına qaldığınızda başlamış ola bilərsiniz. Əgər nə vaxt və hansı şərtlər altında dırnaq yeməyə başladığınızı aşkar etmisinizsə, bununla mübarizənin yollarını da taparsınız. Hər zaman stres qaynaqlarını ortadan qaldıra bilmirsiniz, ancaq o an edəcək başqa bir şeylər tapa bilərsiniz. İşdə sıxıldınızsa, qısa bir gəzinti edin, ya da bir stəkan su almaq üçün yerinizdən qalxın. Əgər bunlar da kömək etmirsə yanınıza oxuyacaq kitablar alın, ya da dizüstü kompüterinizi yanınıza alıb film izləyin, internetə girin. Hiss etdiklərinizi biriylə danışmaq da köməkçi ola bilər.

5. Müalicə alın:

Həddindən artıq dərəcədə dırnaqlarınızı yeyirsınızsə, buna mane ola bilmirsinizsə tibbi müalicə görmənizə zaman gəlmiş deməkdir. Dırnaq yemə vərdişi ya da xəstəliyi, obsesif kompulsiv pozuqluq probleminə daxil bir davranışdır. Əgər belə bir xəstəliyiniz olduğundan şübhə edirsinizsə, psixoluqa gedin. Sizə dərman müalicəsi, terapiya ya da ikisini birdən təklif edə bilər.

Thanks for rating this! Now tell the world how you feel through social media. .
Məlumat sizə necə təsir bağışladı? (Qeyd: hissiyatınız bizim üçün önəmli və əhəmiyyətlidir)
  • Normal və ya Razı 😉
  • Həyacanverici
  • Qəmgin 🙁
  • Hirsli :@
  • Utancverici
  • Sevindirici 🙂

Şərh bölməsi: